Selecteer een pagina

Kantoor vacatures

Bon Bon catering & events - ablasserdam
solliciteer nu!

Beschrijving

We hebben een klein, hecht team op kantoor, verdeeld over verschillende afdelingen. Met elkaar proberen we het bedrijf achter de schermen draaiende te houden. Zo kunnen wij er voor zorgen dat het operationeel personeel onbezorgd aan het werk kan gaan. Nieuwsgierig naar wat voor vacatures wij hebben op kantoor? Neem dan een kijkje!

Reageren kan uitsluitend per e-mail. Stuur jouw motivatie met CV naar Suzanne Westerveld (P&O) via solliciteren@bonbonpartyservice.nl o.v.v. “horecatopper” Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Office assistant

Ablasserdam

Wij breiden uit en zijn op zoek naar een office assistant! Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers en daarbij ook meteen één van onze visitekaartjes. Het grootste deel van je tijd (zo’n 90%) ben je bezig met administratieve sales werkzaamheden.

Wat ga je precies doen?

  • Klanten zowel telefonisch als achter de balie te woord staan;
  • correcte doorschakeling van inkomend telefoonverkeer;
  • Ontvangen van bezoekers en hen voorzien van een kopje koffie of thee.

 Werktijden en –omstandigheden

De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe van 08:30 uur tot 17:30 uur en voor 5 dagen in de week.

Wij vragen:

  • Jij bent fulltime beschikbaar;
  • Jij beschikt over de volgende eigenschappen: representatief, flexibel, stressbestendig, zelfstandig, accuraat en sta jij stevig in je schoenen;
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van Microsoft Office;
  • Ervaring met Easy Party is een pré!

Financieel administratief medewerker

Ablasserdam

Als financieel administratief medewerker werk je allround mee op de crediteuren- en debiteurenadministratie. Voor deze functie zijn wij op zoek naar een allrounder die cijfermatig uitstekend onderlegd is.

Wat ga je precies doen?

  • Je stelt facturen op aan de hand van aangeleverde gegevens;
  • Je signaleert verschillen en doet navraag bij betrokkenen om de juiste gegevens op de facturen te kunnen vermelden;
  • Je boekt de ingekomen facturen en verspreid deze onder collega’s ter controle;
  • De gecontroleerde facturen accordeer je in het systeem en zet je klaar voor betaling;
  • Verwerken van memoriaalboekingen;
  • Je verwerkt en controleert de kas;
  • Voorbereiden van betaalopdrachten;
  • Controleren van de tussenrekeningen;
  • Uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden inzake periodesluitingen.
  • Je archiveert afgehandelde zaken.

Werktijden en -omstandigheden

De werktijden zijn tijdens kantooruren en in overleg vast te stellen voor 4 à 5 dagen in de week. 

Wij vragen:

  • Uiteraard ben je cijfermatig goed onderlegd;
  • Je toont inzet en bent bereid om alles aan te pakken;
  • Je werkt nauwkeurig, overzichtelijk en hebt oog voor detail;
  • Een goede samenwerking en collegialiteit vind je erg belangrijk.

Sales binnendienst

Ablasserdam

Als sales medewerker onderhoud jij contact met onze klanten en zorg jij ervoor dat een event tot in de puntjes is geregeld.

Wat ga je precies doen?

  • Je stelt arrangementen samen en geeft invulling aan de aanvraag;
  • Je doet prijsaanvragen bij locaties en leveranciers;
  • Alle gegevens verwerk je in het softwaresysteem Easy Party;
  • De offerte neem je door met de klant;
  • Nadat je een bevestiging hebt gehad, zorg je intern voor de communicatie zodat alles naar wens kan verlopen.

Werktijden en –omstandigheden

De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur en voor 5 dagen in de week.

Wij vragen:

  • Jij bent fulltime beschikbaar;
  • Jij beschikt over de volgende eigenschappen: creatief, flexibel, stressbestendig, zelfstandige teamspeler en jij staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en kennis van de partycatering branche;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van Microsoft Office;
  • Ervaring met Easy Party is een pré!

Personeelsplanner

Ablasserdam

Ben jij een duizendpoot, heb je affiniteit met de horeca en ben je op zoek naar een veelzijdige functie? Dan is allround medewerker planning & events echt iets voor jou!

Wat ga je precies doen?

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze oproepkrachten;
  • Jij bezoekt de evenementen en werkt waar nodig is ook mee op onze partijen;
  • Je zorgt ervoor dat alle gaten in de planning worden opgevuld en het personeel zichzelf zo goed mogelijk inplant;
  • Daarnaast onderhoud je contacten met onze opdrachtgevers en uitzendbureaus;
  • Verwerking van de gewerkte uren;
  • Regelt en verzorgt diverse horecatrainingen met één van de partymanagers;
  • Tijdens partijen waar veel personeel nodig is, ben jij aanwezig voor het in- en uitschrijven van het personeel en het uitreiken van de kleding.

Werktijden en –omstandigheden

De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur en voor 5 dagen in de week. Buiten werktijden en in het weekend ben je bereikbaar voor het oplossen van gaten door ziekte/afwezigheid van medewerkers.

Wij vragen

  • Jij bent flexibel wat betreft werkzaamheden en werktijden;
  • Een stressbestendige harde werker en jij weet van aanpakken;
  • Je kan zelfstandig uit de voeten en bent initiatiefrijk;
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring met Easy Party is een pré!

Wat bieden wij?

Goede werksfeer

Werken in een informele werksfeer met gezellige collega’s. Een dynamische omgeving, geen dag is hetzelfde. Een platte organisatiestructuur, waardoor de lijnen kort zijn.

Vrijheid

Uitdagend werk dat je naar eigen inzicht kan inrichten. Genoeg ruimte voor het inbrengen van ideeën en initiatieven.

Goed vooruitzicht

In eerste instantie een contract voor 6 maanden. Uitzicht op een vast dienstverband.

Goede ardbeidsvoorwaarden

Marktconform salaris. 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.

Pensioenregeling

Pensioenregeling volgens het Pensioenfonds Horeca en Catering;

Leuke extra’s

Korting op onze producten als je zelf een feestje wil geven. Er staat elke dag een heerlijke lunch voor je klaar!

Adres

Van Hennaertweg 3
2952 CA Alblasserdam

Contact

  • Stuur e-mail
    078-692 06 34